Vundamendi betoonist hüdroisolatsiooni aluspind korrastati.
Nakkumise parandamiseks pinnad krunditi ehk praimerdati.
Krunditud pinnale keevitati ühekordne SBS bituumenmaterjalist hüdroisolatsioonikiht ehk vett pidav kiht.
Bituumenmaterjali paanid keevitati omavahelise ülekattega 100 mm.
Vundament ja keldri seinad soojustati vahtpolüsteroolist EPS 120 100 mm paksuste plaatidega.
Plaadid kleebiti bituumenmaterjalist hüdroisolatsiooni külge.
Tööde tegemisel kasutati gaasipõleteid, tööstuslikku propaangaasi.
Plaatide omavahelise ühenduskohad täideti ehitusvahuga.
Vundamendi kaevik täideti liivaga ja tihendati.
Eesti Lennuakadeemia hoone arhitektuur kujutab ülevalt vaates lennuki propellerit.
Hoone lamekatusetööd pälvisid 2011. aastal Eesti Katuse- ja Fassaadimeistrite Liidu poolt välja antud Eesti parima lamekatuse tiitli.
Objekt: Eesti Lennuakadeemia
Aadress: Lennu 40, Reola küla, Kambja vald, Tartumaa
Eesti Lennuakadeemia hüdroisolatsioonitööd.
Eesti Lennuakadeemia on riiklik rakenduskõrgkool, kus koolitatakse Eesti lennundusettevõtetele spetsialiste.
Kool alustas tööd 1993. aastal Tartu Lennukolledži nime alla. 2008. aastal nimetati kool ümber Eesti Lennuakadeemiaks.
Kool asub Tartumaal, Ülenurme vallas, Reola külas.
2011. aastal avas uksed kooli uus maja. Hoone on tiiviku kujuline, pälvis 2011. aastal konkursi “Aasta tegu Eesti lennunduses” rändauhinna “Kotkas”.
Hoones on pinda üle 4000 m2, ruumi 360-le üliõpilasele, 60-le õppe- ja teadustöötajale.
Ehitamist rahastas Eesti riik ja Euroopa Regionaalarengufond 4,35 miljoni euroga.
Eesti Lennuakadeemias õpetatakse viit eriala – lennuliiklusteenindust, lennunduse side- ja navigatsioonisüsteemide käitamist, õhusõiduki juhtimist, lennundusettevõtte juhtimist, õhusõiduki ehitust ja hooldust.